A Titokzatos Aranyvárosok
INDEX
 
ELSŐ SOROZAT
 
MÁSODIK ÉVAD
 
HARMADIK ÉVAD
 
NEGYEDIK ÉVAD
 
EXTRÁK
 
NAPTÁR
2024. Május
HKSCPSV
29
30
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
<<   >>
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Epizódok II.
Epizódok II. : 22.- A Sárkány tüze

22.- A Sárkány tüze


Spoiler! Érdemes megnézni az epizódot, mielőtt elolvasod a leírást!

 

Hőseink egy tibeti falucskába érkeznek, ahonnan rejtélyes módon mindenki eltűnt. A helyi templom sötét árnyékából pedig egy vadállat készül rájuk vetni magát. Ambrosius se tétlenkedik, előkap egy újabb, gyanús folyadékkal teli üvegcsét, hogy a támadóra hajítsa.

Ám mielőtt ez megtörténne megjelenik végre egy helyi lakos, egy öregember, akinek a hívására a templomból kisétál a vadállat- ami nem más, mint egy hatalmas kutya, a templom őrzője. Miután bemutatja a kutyát (Long Chow), kihajtja a templomból a gyerekeket, elvégre engedély nélkül oda senki sem léphet be. Miután az öreg meggyőződött róla, hogy az idegenek közül egyiket sem szállta meg valami démon, bemutatkoznak egymásnak, s az is kiderül, hová tűntek a falusiak. Nem, nem Zares intézte el őket, nem is Long Chow falt fel mindenkit: kollektív zarándokúton vannak, csak az idősek és a gyerekek maradtak otthon. Majd hőseink ismét csak a templomba próbálnak bemenni, ezúttal engedéllyel- ám azt nem kapják meg. Jó, hát, akkor nem kell erőltetni a dolgot, Ambrosius elhessinti a gyerekeket (közben Tao markába nyomja az ominózus üvegcsét az altató löttyel), majd igyekszik az öreg figyelmét elterelni. Az öreg, látva Ambrosius túlspilázott érdeklődését a helyi szokások iránt, úgy gondolja, kissé túlpörgött. Sebaj, ismer egy módszert, amivel kikúrálhatja a hiperaktivitást, úgyhogy mindketten távoznak- csak Long Chow marad, hogy őrizze a templomot.

A gyerekek persze nincsenek messze, amint az öreg távozik Ambrosiusszal, Tao máris próbálja fejbe kólintani a kutyát az üvegcsével- azonban Zia megállítja. Ne feledjük: a kislány remekül megtalálja a közös hangot az állatokkal, s Long Chow-t is pillanatok alatt az ujja köré csavarja. Mostmár a kutya engedélyével természetesen beléphetnek a templomba. Tao kicsit csalódott, hogy nem használhatta fel az üvegcsét, dehát... majd legközelebb!

A templomnak van egyfajta hangulata, talán a ronda képű démon szobrok miatt. A gyerekek az emeleten találnak néhány szem festményt, ám nem úgy tűnik, hogy ezek közül bármelyik is az, amit keresnek. Valami nem stimmel a festményekkel, s Tao rá is jön: a Szem, amit keresnek egy furcsa mintával van körbedíszítve. Egy olyan mintával, aminek a templombéli festményeken nyoma sincs...

Ez hát egy újabb zsákutca, Esteban, Zia és Tao a templomból kiérve három kisgyerkőccel találja szembe magát. A kicsik rémült kiabálással elrohannak, Estebanék pedig utánuk erednek- talán tudnak valamit arról a bizonyos mintáról. Egy kis szaladgálás után végre utol is érik őket: a kisgyerekek egy nagyihoz menekültek. Az öregasszony nem olyan ijedős, illendően köszönti az idegeneket, majd Tao is egy nyelvnyújtással bemutatkozik, s ezzel végre megtöri a jeget. Kiderül: a kicsik azért féltek tőlük, mert látták őket korábban Ambrosiussal. Márpedig a helyi néphit szerint az Ördögnek van vörös haja! Miután tisztázzák ezt a félreértést, miszerint Ambrosius nem ördög, csak egy francia, Tao felfedezi az egyik szőnyegen a mintát, amit kerestek! Bár az egyszerű mezei néző első pillantásra kitalálhatta, a gyerekeknek csak most esett le, hogy a minta denevéreket ábrázol. Így jár, aki nem néz Batmant. Ellentétben az európai babonákkal, Tibetben a denevér boldogságot és jó szerencsét hoz a közhiedelem szerint. Az öreganyó azt is elmondja a triónak, hogy ha denevéreket akarnak látni, egy közeli barlangban találhatnak egy párat.

S hipp-hopp, a kisgyerekek kíséretében hőseink már oda is teleportálódnak a Bat Cave-hez. Amelyben nem csak egy pár, hanem többezer denevér lakozik, s elég nyilvánvaló módon fejezik ki nemtetszésüket, hogy megzavarták a nappali szunyókálásukat. A gyerekek nem igazán értik, mi lehet az összefüggés a Szemek és a denevérek között, ám Zia hamarosan felfedez a barlang előtt egy különös, faragott követ a földön.

Közben az öreg rezgésterápiával próbálja helyre állítani Ambrosius lelki békéjét, ám nem egy egyszerű eset... őt pillanatnyilag a hangtálak kötik le. Különösen az, amelynek az alján egy pár szemet fedez föl. Az öreg elmondja neki, hogy ugyanazok a szemek találhatók egy közeli barlang bejárata előtt...

Mire a gyerekek lepucolják a Szemekre rakódott szutykot, Ambrosius is megérkezik, Long Chow kíséretében- halálra rémítve a három kisgyereket. 

A nap már lemenőben van, a Szemek tiszták, s láthatóvá válik néhány mancsnyom, amilyeneket már láthattunk korábban a Szunnyadó Kertben. Ezúttal Tao élvezkedik azzal, hogy bele rakja a Sárga Sárkányt a lábnyomokba, majd- nem történik semmi. Még egy apróság hiányzik, s Tao, az agytröszt hamar rá is jön, mi lehet a megoldás...  S a Sárga Sárkány tüze végül megmutatja hőseinknek az utat.

Közben Mendoza és társai a repülő hajón lődörögnek. Pedro és Sancho a fedélzeten őrködnek, míg Mendoza a fedélközben a Piramist próbálja kioperálni a rejtekhelyéről. Azonban a csapdákat nem blokkolja, így mikor felemeli a Piramist, a talapzatából füst csap ki.

Ekkor megérkezik Esteban, Zia, Tao és Ambrosius...

Folyt köv.

Következő rész>

 
KÉPEK
 
KAPCSOLAT
 
ÜZENŐFAL
Gyorsüzenetek, ha valamit nem találtok, vagy gond van a sorozattal kapcsolatban! A SPOILER tartalmú üzeneteket törlöm, úgyhogy ilyet ne írjatok ide! Köszi!
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Hirdetőfal
 

Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!